7Call Klientská sekce

Do Vodafone Klientské sekce se nalogujete pod následujícím odkazem:http://samoobsluha.7call.cz/#login:home

Přihlášení proveďte pomocí funkce RingIn a to tak  tak, že tuto funkci zaškrtnete, zadáte své tel. číslo a dáte přihlásit.

Objeví se výzva prozvonit konkrétní číslo a po jeho prozvonění z Vašeho tel. čísla budete vpuštěni do samoobsluhy.

V samoobsluze naleznete mnoho užitečných odkazů:

Na úvodní straně:

  • Vaše Tel. číslo – Po odkliknutí se dostanete do dalších důležitých podsekcí (viz. později)
  • Kontaktní údaje – Vaše kontaktní údaje. Při změně bydliště to zde prosím zapište
  • Aktuální útrata – informace o Vaší aktuální útratě
  • Seznam faktur k zaplacení – zde jsou vždy generovány faktury k zaplacení

Po rozkliknutí Vašeho tel. čísla je na výběr následující nabídka:

  • Výpis hovorů – Váš seznam odchozích hovorů
  • Nastavení služeb – Nastavení všech doplňkových služeb (Roaming, přesměrování, hlasová schránka, registr zmeškaných hovorů atd…)

Snímek z 2015-05-20 14:59:47

  • Objednávka balíčků – Zde si můžete objednat doplňkové balíčky. Pozor, aby nebyla objednávkou překročena Vaše maximální výše volací jistiny! Více informací o jistině čtěte zde

  • Volné jednotky – Zobrazí aktuální stav volných jednotek

  • Změna hesla do samoobsluhy – Zde si můžete ihned nastavit Vaše heslo pro přihlášení, abyste nemuseli používat RingIn. Jděte do sekce: Vaše tel. číslo – změnit heslo do samoobsluhy a zadejte nové heslo
  • Konfigurátor MMS + internet  – více podrobných informací naleznete zde