Jak a kdy se platí faktury? Jak se vystavují faktury?

Platba faktur 7Call:

Faktury v síti 7Call se vystavují vždy 7. den v měsíci za minulý měsíc. Splatnost faktur je 13 dnů.

Faktury se vždy nacházejí  v samoobsluze po nalogování na úvodní stránce.

 

SMS NOTIFY:

7Call – {VašePříjmení} : Potvrzujeme vystaveni faktury za obdobi {období} na castku {Cena}. Zadame o zaplaceni do {DatumUhrady} na ucet 2700314253/2010. Variabilni symbol je {VariabilniSymbol. Fakturu naleznete v klientské sekci na  http://tarify.connectica.cz/samoobsluha.html#home

E-MAIL NOTIFY:

mail odchozí adresa: info@7Call.cz
subjekt: 7Call:Faktura číslo [DOKLAD_CISLO] text:

Dobrý den.

V příloze Vám zasíláme soubor s názvem [JMENO_SOUBORU] za fakturu číslo [DOKLAD_CISLO].
Prosíme o její zaplacení nejpozději do [DATUM_SPLATNOSTI] dnů. Jako variabilní symbol uveďte Vaše číslo faktury [DOKLAD_CISLO] a celkovou částku [CASTKA_S_DPH] Kč zašlete na číslo účtu 2700314253/2010.
Prosíme o případné překontrolování správnosti Vašich údajů. V případě nesrovnalostí se na nás neváhejte obrátit vložením ticketu na odkazu http://ticket.connectica.cz nebo zasláním mailu na info@7call.cz.
Přehled všech faktur naleznete na http://http://samoobsluha.7call.cz/  v části vyúčtování na úvodní stránce.
Login je Vaše tel. číslo a pro přihlášení úžijte RingIn funkci, nebo vygenerované heslo. Více informací je na http://7call.connectica.cz/support/vodafone-prvni-prihlaseni/
Děkujeme, že využíváte našich služeb.
S pozdravy

HelpDesk support

Společnost: 7Call | Mgr. Radek Vymazal

HelpLine:   777 485 485 (pevná linka, po – pá 08:30 – 16:30)
HelpMail:    info@7Call.cz
HelpWeb:    http://7call.connectica.cz

Při nezaplacení faktury včas dojde k jednostranné blokaci, tedy z tel. čísla nebude možno volat, ale bude možno příjmat hovory.

Při zaplacení Vám dorazí e-mail s následující informací:

Dobrý den.

Potvrzujeme správné spárování Vaší platby s fakturou.

Doplňkové proměnné:

Bilance po splatnosti:
Součet neuhrazených pohledávek k dnešnímu dni:
Aktuální stav pohledávek:

S pozdravem

HelpDesk support

Společnost: 7Call | Mgr. Radek Vymazal

HelpLine: 777 485 485 ((pevná linka, po – pá 08:30 – 16:30)

HelpMail:info@7call.cz